معیدمعید، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

معیدومحمدمعین

وقتی نی نی بودم

1392/2/25 14:40
نویسنده : مامانی
438 بازدید
اشتراک گذاری

ماهمه یه خونواده هستیم       خونه داریم کوچیک قشنگ

هرکسی توخونه خودش دلخوش وشاده        شکرخداداده به ما یه خونواده

ماچاتل متل پاورچین     دستمال آبی ورچین قلب       بیابیاتماشاعینک            به تماشایی مانیشخندممعیدومعین   معیدومعین وقتی 3 ماهه بودن مامانی قربونتون بشه

                                                                                                             

 

معینقلبانگشتمو میخورمزباناخه من نی نی هستممعین 7 روزهنی نی کوچولوچه نازهماچمعینعموبه من میگه لپ لپ زبانمعینمن چلا اخم کردم سوالاخه نمیدونم چلا     

پسر من                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)