معیدمعید، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

معیدومحمدمعین

من دارم برف بازی میکنم

1391/11/29 14:37
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

برف می آید   دانه هایش میدرخشد  نه نه سرما امده       با خودش اورده مهمهانش را         ادم برفی                    

       شال دارد چشم دارد ودماغی از هویچ                                                                          

یه روز زمستانی رفته بودیم روستا اونجا خیلی زیاد برف اومده بود من تصمیم گرفتم تا ادم برفی درست کنم 

آدم برفی

اینم عکس منو آدم برفیم    خدایا شکرت از نعمت هایی که به ما دادی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

وانيا
29 بهمن 91 11:16
سلام

وبلاگتون خيلي عاليه ، اگه مايل باشي با هم تبادل لينك كنيم .

موفق باشي


مرسی
سارا
29 بهمن 91 12:12
سلام بچه خوشگل و نازی دارین اگه می خواین یه هدیه خوب واسه بچه نازتون خریداری کنید یه سری به لینک زیر بزنید یه بسته استثنایی با 80 درصد تخفیف ویژه عید یه سر بزنین ضرر نمی کنید http://vizeh.roozkala.net/product/view/235